شواهد باز شدن چاكرا اول و آموزش 0 تا 100 تله پاتی به زبان ساده
نوشته شده توسط : خلیل

آموزش تله پاتی یکی از علاقه های همه افراد هست. تله پاتی کلمه ای است که شاید بارها به گوشتان خورده باشد و شنیده باشید ولی تا چه حد از آن می دانید؟

آیا می دانید از نظر علم چگونه دو هم اندیشی تعریف می شود؟

تله پاتی معمولا از طریق چاکرای آجنا صورت می گیرد برای همین می توانید با زدن تست چاکرا از باز بودن چاکرای آجنا خود اطمینان حاصل کنید. هم چنین می توانید برای سریعتر یادگیری تله پاتی دوره تله پاتی را تهیه کنید.
در بحث تله پاتی و آموزش آن باید دانست تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دورآگاهی یا تله پاتی ادارک فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است. دو هم اندیشی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. در ادامه با انواع تله پاتی آشنا میشویم.

چگونه می توانیم از تله پاتی برای برقراری ارتباط استفاده کنیم؟

در نوشته های قبلی در مورد تمریناتی که ذهن را مرتب میکند و باعث میشود بتوانیم خوب تمرکز کنیم چیزهایی نوشتیم و تمریناتی گفتیم برای انجام یک ارتباط خوب و یا اثر گذاری از راه دور. باید خوب تمرینات قبلی را انجام داده باشید.

شما با خواندن این مقاله می تونید حتی از راه دور با شخص مورد نظرتان ارتباط کلامی برقرار کنید و آنچه را که می خواهید به او القا کنید با ما همراه باشید…

چون در غیر این صورت ذهن شما هنگام دو هم اندیشی درگیر مسائل حاشیه ای میشود و یک ارتباط خوب را از دست خواهید داد وقتی ذهن شما از افکار و انرژی های نصفه و نیمه آزاد و خالی باشد براحتی یک شروع خوب را خواهید داشت.
تزکیه روح در تله پاتی

تزکیه روح در تله پاتی از مقدمات است و تعهد اخلاقی که به خودتان و من میدهید تا در جهت خلاف استفاده نکنید. اما اگر من بعد از چک کردن شما احساس کنیم از آن در راه خلاف استفاده میکنید چاکرای مربوطه را در شما به تعادل قبل از تمرین بر میگردانیم تا وقتی که لازم باشد.

این را یک تهدید بگیرید و از دوستانی که با تمرینات قبلی یک کمی شیطنت کرده اند بپرسید که دیگر نتوانستند نتیجه بگیرند و یا حتی تمرین کنند و یا بین آن وقفه افتاده و دیرتر از قبل نتیجه گرفته اند… .این تمرین که تمرین اساسی دور آگاهی است باید دو نفره انجام شود تمرین بسیار ساده است.

برای شناخت بیشتر می توانید به فیلم رجوع کنید

۱–تله پاتی غریزی (بر پایه احساس و شهود)

در تله پاتی غریزی معمولاً بر اساس چاکرای چشم سوم و یا به چاکرای شبکه خورشیدی انجام می گیرد.
۲-تله پاتی روانی (ذهن به ذهن)

در این روش روانی انتقال فکر بین دو ذهن هوشیار در هر مسافتی می باشد. شما میتوانید به هر کسی در هر جایی فکرتان را انتقال دهید.
۳-تله پاتی معنوی (روح به روح)

تله پاتی معنوی ارتباط بین دو روح که معمولاً در حالت مراقبه و یا حالت رویا اتفاق می افتد. در این روش دو روح با هم در ارتباط هستند که به آن ارتباط روحی هم می گویند.
تله پاتی و ارتباط ذهنی

در بحث دو هم اندیشی و ارتباط ذهنی همانطور که قبلا گفتیم دور آگاهی یک ارتباط ذهنی بین دو فرد یا دو موجود می باشد.

این ارتباط ذهنی بدون استفاده از حس پنجگانه اتفاق می افتد و شما با استفاده از تکنیک هایی که در این مقاله می خوانید می توانید این ارتباط ذهنی را بشناسید و آن را تقویت کنید.

مطمئناً شما این ارتباط ذهنی با تا به حال تجربه کرده اید. پس این قدرت را دارید و می توانید با تکنیک‌هایی که به شما آموزش می دهیم این قدرت  را در خودتان تقویت کنید و از انجام آن احساس قدرت و لذت کنید.

کانال تله پاتی

برای اینکه بتوانیم افراد و اندیشه خود را به کس دیگری انتقال دهیم باید در کانال ارتعاش و فرکانس او قرار بگیریم. پس تله پاتی مثل رادیو قرار گرفتن در افکار و کانال ارتباطی طرف مقابل هست. اگر دیدید که نمی توانید با کسی ارتباط ذهنی برقرار کنید بهتر است با کانال تله پاتی به افکارتان و احساس تان درمورد او بهتر فکر کنید تا بتوانید فرکانس فکرتان را در مورد او بهتر کنید.
بهترین روش یادگیری تله پاتی

برای یادگیری تله پاتی شما میتوانید از محصولات آماده شده و کلاس ها ی دکتر آرام برای این منظور استفاده کنید. دکتر آرام چون زمان زیادی در مباحث متافیزیک کار کرده اند دوره های ایشان میتواند به شما کمک کند. خیلی از افراد با تمرین های همین مقاله به نتایج خوبی رسیده اند. البته شما خودتان هم به تنهایی می توانید کار کنید ولی زمان زیادی را باید بگذارید تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. پس برای اینکه در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید بهتر است از دوره تله پاتی و تقویت حس ششم دکتر آرام استفاده کنید.
تله پاتی صوتی

در تله پاتی صوتی برای برقراری ارتباط ما می توانیم از روش و تکنیکهای مختلف استفاده کنیم. این ارتباط تله پاتیک میتوانید از طریق تصویری سازی باشد یا اینکه یک صدا و صوتی باشد که به آن ارتباط ذهنی صوتی یا دور اگاهی صوتی را می گویند. شما می توانید از طریق گفتگوی ذهنی با فرد مقابلتان در ارتباط باشید.
قانون تله پاتی

در دور آگاهی مثل هر روش دیگر از قوانین خاصی تبعیت می کند. از قانون های تله پاتی می توان به تمرکز و احساس و تصویر سازی دقیق نام برد. هر چقدر ذهن شما روشن تر و شفاف تر باشد بهتر می تواند احساس و افکارتان را به طرف مقابلتان انتقال دهید.

جهت معرفی بیشتر می توانید به https://aramgroup.ir/telepathy-training رجوع کنید





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: